torsdag, november 13, 2008

once more with feelings

Hur många nycklar finns det på din nyckelknippa?
- 3 st (Hus bil och brevlåda)

Vilken svordom använder du mest?
- Försöker undvika svära, men Crap och skit kommer väl ut då och då

Äger du en iPod?
- Ipod Touch, kopplad till bilstereon.

Vilken tid är din väckarklocka inställd på?
- 06:10 alltid (utom lör och sön)

Hur många resväskor äger du?
- 1

Var köper du dina matvaror ifrån?
- Den butiken som är närmast när jag kommer på att jag behöver något

Skulle du hellre ta bilden än att vara med på bilden?
- Jag tar helst bilden

Vilken var den senaste filmen du såg?
- Doomsday

Har någon av dina vänner barn?
- Många av dom har eller väntar

Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa?
- Massa delar till bilen!

Har någon någonsin kallat dig lat?
- Japp Mamma... och jag själv ibland!

Tar du medicin för att hjälpa dig somna snabbare?
- Tar inte medicin ens när jag borde!

Vilken CD ligger i din CD-spelare just nu?
- CD???

Föredrar du vanlig mjölk eller chokladmjölk?
- Vanlig stanhdard mjölk

Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan?
- inte vad jag minns

Vad åt du till middag?
- Middagen igår var Köttbullar och spagetti

Använder du huvtröjor?
- Love em'

Kan du vissla?
- Nja sådär

Har du någonsin deltagit i en demonstration?
- Japp

Vem var den senaste som ringde dig?
- Min bror

Tror du folk pratar bakom ryggen på dig?
- Alldeles säkert.. but who cares, say it to my face or dont say it at all

Tittade du på tecknat när du var liten?
- Definitivt, and still do!

Hur stort är ditt närmsta köpcentrum?
- Valen i trelleborg...hmm minimalt

Hur många syskon har du?
- 3

Vilken film kan du alla replikerna till?
- a knights tale, star Wars a new hope, braveheart...hmm ska nog se braveheart snart igen

Äger du några band-t-shirts?
- Japp långt ner i en låda

När flög du senast?
- När jag var i usa senast, var i början på året!

Hur många stolar står runt ditt köksbord?
- 6 st runt det ena bordet och inga runt det andra.. bra fördelning

Läser du för skojs skull?
- Varför skulle man annars läsa????

Pratar du några andra språk?
- Engelska, (Amerikanska ska jag väl säga)

Diskar du din egen disk?
- Diskar det mesta hemma,

Har du gråtit offentligt?
- inte vad jag minns, kan i princip inte gråta!

Har du en stationär dator eller en laptop?
- hmm 2 laptops på jobb och en bjässe stationär hemma

Försöker du alltid lära dig nya saker?
- Det är väl det livet går ut på!

Vill du ha några tatueringar eller piercingar?
- Kan eventuellt tänka mig en tatuering

Tycker du att killen borde bjuda på första dejten?
- I am Old school, så givetvis

Kan du kasta macka?
- klart jag kan, är ju kille

Har du någonsin varit på Jamaica?
- Två gånger

Vem har du varit med på bio?
- nästan alla jag känner. Älskar bio och går så ofta jag kan

Vem var din favoritlärare?
- Rolf Bogren

Vad har du för väder?
- HÖST

Skulle du någonsin kunna tänka dig att dejta någon med mycket tatueringar?
- ja varför inte

Har du en blogg?
- vart tror du du läser denna någonstans ??

Vilket var ditt favoritämne i gymnasiet?
- Fysik, Matte, Ellära, datakunskap...alla logiska ämnen

Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner?
- Intelligens, och humor

Har du någonsin blivit attraherad av en oattraktiv?
- Its all in the eye of the beholder

Gillar du din boendesituation?
- Älskar mitt hus, men inte situationen

Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera?
- 3-5

Äter du frukost dagligen?
- alltid,

Är dina dagar fullbokade och stressiga?
- Fullbokade japp, stressiga nja eller nje

Hamnade du ofta i trubbel för att du pratade under lektionerna?
- Var gudasnäll... men japp

Vilken är din favoritfrukt?
- Päron tror jag men jag vet inte riktigt, är äpplekaka en frukt??

Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper?
- har aldrig behövs, skulle vara så jag får i mig massor för att faktiskt kunna gå upp i vikt

Hur gammal blir du din nästa födelsedag?
- 25 ;p

Är du petig när det kommer till stavning och grammatik?
- Beror på vad och till vem jag skriver

Tror du på liv på andra planeter?
- definitivt

Vem var den sista personen som gjorde dig arg?
- Jag själv

Vad var det senaste du åt?
- Spagetti köttfärsås

Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller det motsatta?
- Tjejer i första hand,

Hur valde dina föräldrar ditt namn?
- Tommy, kommer från en låt, James kommer från min far, Andre var för att mamma tyckte om det

Gillar du senap?
- till korv

Sover du på sida, mage eller rygg?
- alla sidor

Har du någonsin köpt något från eBay?
- Tradera!

Tycker du om att krama folk?
- japp...om de inte luktar illa!

Skulle du säga att du är trendig?
- Vill vara

Äger du en digitalkamera?
- mmm på en hylla hemma, har ju alltid mobilen med mig!

Om någon som du inte var intresserad av bjöd dig på en dejt, hur skulle du reagera?
- Hade definitivt gått, man vet ju aldrig

Vilken är din favoritkaraktär i Star Wars?
- Yoda!

Stör det dig om någon säger att de ska ringa, men inte gör det?
- Japp,

Vilka böcker, om några, har fått dig att gråta?
- inga vad jag kan minnas, men som tidigare svar, kan i princip inte gråta

Tycker du att du är attraktiv?
- Ibland

Vad är du allergisk mot?
- KATTER.. och Pollen

Får du dåligt samvete efter att du ätit kött?
- Aldrig

Vad skulle dina barn heta?
- Michelle, låg på min önskelista och henne har jag nu, nästa barn vet jag inte ännu, beror på!

Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4 - vad står där?
- Hur i hela fridens namn kunde ett företag som aldrig hade utmärkt sig...

Vad har du på dig?
- Jeans, t-shirt, skjorta, något stickat, gympaskor, strumpor med hål i!

Vad var den senaste musik du lyssnade på?
- P3 (inte mitt val)

1 kommentar:

Anonym sa...

Tack för att du svarade=)
Alltid kul att läsa andras listor =)