tisdag, november 25, 2008

if you can dream it, you can do it

Satt och funderade lite på mitt liv i bilen, och kom fram till att de flesta saker jag sagt att jag vill eller skulle vilja göra, har jag faktiskt gjort, eller finns i min plan att faktiskt göra.
Många saker som jag drömt om händer på riktigt nu!
Jag har länge velat åka och drömt om att åka till Australien, min plan är att faktiskt åka nästa år, och detta har varit min dröm sedan min moster var där när jag var sisådar 6-7år gammal!
Jag sa för bara någon månad sedan att jag skulle vilja annorna ett större bilevent...
då fick jag svaret tillbaka till den jag berättade detta för, att Det finns redan så många, det kan du nog glömma!!!
Idag är jag med som en av 5 som ska ordna en serie event som kommer ske minst 1 gång om året som vi kallar för Skåne Crazy Tour, med sponsorer, mm mm och det kan bli hur stort som helst :-)
So never tell me what i CANT do.

Så mer och mer har jag börjat inse, Kan man drömma det, så kan man göra det!

och jag säger som Chris Gardner säger till sin son i filmen The Pursuit of Happyness!
"Dont let anyone tell you what you CANT DO! Not even me"

Detta är bara några exempel på drömmar jag har införlivat.
det gäller bara att verkligen vilja något för att det ska bli verklighet!

Inga kommentarer: