tisdag, november 25, 2008

ååh nej Vampyrer i bevan

Eller nej det var ju Twilight jag var och såg inte Bevan som blivit invaderat av vampyrer...
ja jag tror ni vet nu vad jag tyckte om filmen.
Låt oss säga som så, det räcker att titta på Trailern för där var alla bra delar med!
Dom gjorde en trailer där de la alla Action moment i för att man skulle tro att det var en film där det hände en massa i :-) Men ack så lurad man blev, det var ett segt avsnitt av Bevan, och inte ens tjejerna i filmen var så där riktigt snygga, där var en vampyr som såg bra ut men henne fick man inte se så mycket av, och alla actionscener i hela filmen ja dom fick man se i trailern redan!
så nej inte en film jag skulle rekomendera, önskar jag frågat sandra om hon velat se Bond istället.
Måste passa på och se den innan den slutar gå på bio!
så en bruten huggtand av 5 möjliga får Twiligth av mig!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hmm jag tänker inte se den filmen iaf =)