måndag, november 17, 2008

dagens update

eller
inte mycket att skriva egentligen, har varit en ganska ordinär dag på jobb, har ont som F i min fotled, landningen tog tydligen rätt illa, blir lite bättre när jag gått lite på den, men blir väldigt trött i den då...jaja det löser sig, ska sluta älta det nu :p
här hemma blev det ungsbakad falukorv och potatismos, mm det är riktigt gott, korv är nog bland det bästa som finns, man kan göra så mycket och det är gott och enkelt!
Jag är en ganska enkel kille så det passar utmärkt, och så potmos till det jummie!
Michelle åt riktigt bra med mat, var kul att se, och hon bråkade eller tramsade inte ens en massa med den! Korv e magiskt, korv och köttbullar... funkar nog på alla barn!

Ikväll försöker jag återuppliva Sundina, och göra ett återbesök i Norath....får väl se hur det går, patchningen ligger just nu på lite mer än 2 timmar hmm trist
Japp det är Everquest 2 jag snackar om, tydligen hade jag fortfarande betald prenumeration där, skönt det för annars hade det fått vänta till efter löningen!

så just nu sitter jag och väntar på att det ska bli klart och lyssnar på bra musik på Youtube, risken är väl att jag plågar er med en bunke bra låtar där!

Imorgon bär det av till garaget och björn, ska göra lite vanligt underhålls arbete på bilen, byta 2st styrleder, fixa krängningsbussningarna och spänna handbromsen.
Måste få tag på en billig ABS sensor också så jag kan sticka och återbesiktiga bilen!

sen ska jag se om mina vinterdäck duger och sätta på dom, fick ju skrapat rutorna på bilen imorse för det hade fryst inatt, skrapade Sandras rutor också i bara farten, nackdelen med att skrapa hennes är att då låter hon inte bilen stå en stund med motorn igång innan hon kör, det är inte bra för motorn... man ska inte kallköra den!

sen blir det nog Legend of the Seeker och scrubs senare ikväll gissar jag, för Sandra vill nog titta på något innan hon går och lägger sig.
just nu badar hon Michelle.

Blir antagligen någon blogg till senare ikväll, hade det underbart så länge så hörs vi!

Inga kommentarer: