fredag, november 14, 2008

besök på Sandras Capoeira träning

Dock inga bilder.. lovade Sandra att inte lägga upp dom så ni får tjata på henne för att få se bilderna och filmerna jag tog därborta :P
Var kul att titta på, tänka jag skulle få lite tips och inspiration om det var något man kan låna till vår uppvärmning på Judo'n för att få lite omväxling, vi får väl se vad jag kan få ut av det.
Var dock itne så mycket vi kan använda oss av, det som skulle funka, kör vi redan vår variant på!
men vi får väl se helt enkelt.
Men det var kul att titta på, dock tror jag inte det skulle passa mig, det kändes för oorganiserat, det är säkert organiserat på sitt sätt.. men nja kändes inte som jag håller mig till min Judo, där är jag duktig och har den passat mig sedan jag var 9 så passar den nog ett par år till!

Inga kommentarer: