fredag, oktober 24, 2008

vilken tur

att jag åt i matsalen idag, det var riktigt gott
en god köttbit med bearnesås och klyftpotatis.. mm och den var lagom stekt och hade bra krydda! jag var positivt förvånad denna gången!

nu e d bara halva dagen kvar, och jag är fortfarande på skrämmande gott humör, beror nog på att michelle var så pappa glad hela morgone, och att det är fredag.
och så ska vi äta tacos ikväll, blir nog att öppna en flaska vin tror jag, eller ta någon öl till, får se vad jag känner för när jag kommer hem :-)

vi ska ju ha lite vänner över också, och hela huset fullt med barn!
Då jag har lite ärenden efter jobb så har sandra sagt att hon skulle fixa maten, fixar hon nog bra!
Miriam och Micke som hon blivit vän med skulle tydligen hjälpa till, eller i varje fall Miriam, jätte trevliga tycker jag! och sen är det macke och camilla också som kommer, alltid lika trevligt att träffa dom!
Känns dock som det kommer bli lite småstressigt, för Sandra och Micke ska iväg och träna kl 7, hoppas "gästerna" stannar kvar ändå, hade varit trevligt!

Inga kommentarer: