fredag, oktober 24, 2008

underbara fredag

men vi kan ju börja med att avsluta torsdagen :-)
Efter en aldeles för lugn dag på jobb så stack jag hem till Björn och Eli (igen) för att fortsätta bygga på bilen och framför allt billjudet som sagt, nu börjar man se resultat och det är skönt!
fick gjort riktigt mycke faktiskt, hjälpte även björn med Hannes bil, (en kollega till mig som köpt en Alfa inklusive rost) vi svetsade på lite mer ny plåt på den och kollade hur illa det egentligen är, det trista för Hannes här är att vi hittar mer och mer rost hela tiden :(
Imorse vaknade jag först av att sandras telefon började låta, men det var nog bara hennes alarm, för jag somnade om rätt kvick, sen blev jag väckt av sandra 1 minut innan mitt alarm ringde, hon frågade
"Ska du sova mer???" hmm tydligen skulle jag inte det ;)
Michelle var på RIKTIGT pappa gosigt humör idag, det var helt underbart! hon sprang bort och kramade mig hur många gånger som helst, och sa att hon älskade mig,
Det är sådant som kan få vilken dag som helst att inte kunna bli annat än helt underbar!

Nu sitter jag här på jobb och bloggar ikapp lite, eftersom vårt internet legat nere hela kvällen och natten där hemma!

kommer fler bloggar under dagen, i promise :-)

Ha nu en underbar dag
-Michelle, Pappa älskar dig med!

Inga kommentarer: