torsdag, oktober 30, 2008

på begäran från Miriam

och jag väntar mig svar tillbaka på ett eller annat vis från alla mina läsare

1. VAD HETER DU?
J Tommy A Borglin

2. VAD ÄR DET FÖR FÄRG PÅ BYXORNA DU HAR PÅ DIG?
Jeansblå

3. VAD LYSSNAR DU PÅ JUST NU
något trist och sömnigt som spelas på en mobil nära mig (inte min)

4. VAD GJORDE DU IGÅR KVÄLL?
Tränade Judo och kollade på Scrubs med Sandra

5. VAD VAR DET SENASTE DU ÅT?
Macaroni n Cheese med köttbullar

6. HUR ÄR VÄDRET HOS DIG JUST NU?
I'm singing in the rain

7. DEN SISTA PERSONEN DU TALAT I TELEFONEN MED?
Chefen

8. DET FÖRSTA DU LÄGGER MÄRKE TILL HOS DET MOTSATTA KÖNET?
Ögonen och hennes sätt att röra sig

9. GILLAR DU PERSONEN SOM SKICKADE DETTA TILL DIG?
plockade det via en trevlig tjejs blogg

10. HUR MÅR DU IDAG?
Träningsvärk.....

12. VILKEN ÄR DIN FAVORIT ALKOHOLBASERAD DRYCK?
VodkaLime

13. FAVORITSPORT?
Judo, eller Drifting

14. HÅRFÄRG?
Det lilla hår jag har är väl mörkblondish

15. ÖGONFÄRG?
Bruna

>>16. SOLUPPGÅNG ELLER SOLNEDGÅNG?
Solnedgång

17. SYSKON Å DERAS ÅLDER?
Syrran är 26, Bror#1 21 Bror#2 27

18. FAVORITMÅNAD?
hmm Januari för då fyller jag år, och APril för då sätter bilsäsongen igång

19. SENASTE FILMEN DU SÅG?
Wanted

21. FAVORITDAG PÅ VECKAN?
Lördag

22. FAVORITHOBBY
Bygga bilstereo

23. ÄR DU FÖR BLYG FÖR ATT BJUDA UT NÅGON?
Nästan, men jag försöker, bra för min comfort zone

24. FAVORITLÅT(ar)?
Beror på humöret men en meningsfull text går nästan alltid hem

25. SOMMAR ELLER VINTER?
Vinter

26. KRAMAR ELLER KYSSAR?
Kyssar

29. VILL DU ATT DINA VÄNNER SKA SVARA?
ja

30. VEM ÄR DET STÖRST CHANS ATT! HON/HAN SVARAR?
inte det blekaste, men gissar på Sandra

31. VEM ÄR DET MINST CHANS ATT HON/HAN SVARAR?
alla som inte läser min blogg

32. HUR BOR DU?
i ett underbart hus

33. VAD LÄSER DU FÖR BÖCKER?
Fantasy

34. HUR SER DIN MUSMATTA UT?
Grön SonyEricsson på jobb

35. FAVORITSPEL?
Everquest 2

36. KAN DU NUDDA DIN NÄSA MED TUNGAN?
eeehh nope

37. KAN DU KORSA ETT ÖGA ÅT GÅNGEN?
Nej

38. ÄR DU ROMANTISK?
obotligt

39. SKULLE DU SÄGA SJÄLV ATT DU ÄR LYCKLIG?
Allt är relativt

Inga kommentarer: