tisdag, oktober 21, 2008

ljudmeck och skitsnack

Då hade man kommit hem från björn och Eli då, hunnit fixa lite med ljudinstallationen till bilen! ska bli hur bra som helst, håller på att bygga in diskanthögtalarna i a-stolparna, så jag har i plast bygg mallar som jag sen plastat fast i befintliga stolpar, nu håller jag på att slipa upp com och göra hålen för själv högtalar hållaren!
sen ska detta kläs i mattsvart alcantara, kommer bli så snyggt när det är klart!
mycke snack också och pillat lite med en kollegas bil därute som har fått en massa rost.
Såg i Sandras blogg att hon inte förstår det roliga i det hela att pilla med bilar.
Jag tror detta är en kombination av att göra något, som man sen kan visa upp, This i've done. och sällskapet, att ha något att fördriva tiden och komma bort från vardagen, något att se fram emot att göra! En hobby med andra ord.
nu är jag hemma, har hunnit blogga lite och kollat mail mm
hämtar lite serier till mig och sandra att titta på!
Sandra låg och sov så gott när jag kom hem så det var så tyst och lugnt här!
hmm ingen att titta på scrubs med dock.
får väl se vad jag gör när jag inte pallar med datorn längre
ha det under bar så länge!

Inga kommentarer: