tisdag, oktober 21, 2008

halva dagen gången

Ska till björn och eli idag också, och denna gången tror jag inte jag måste sticka hem tidigare :-)
ska ner och fortsätta fixa med bilen, det är min avkoppling, är så gott att sitta i garaget, pilla lite och snacka skit med björn.
Vi kan prata om allt mellan himmel och gjort och vara riktigt "manliga" när vi blir skitiga under naglarna och skruvar och meckar haha
kul e det i varje fall, och vi kan diskutera allt mellan himmel och jord!
sen blir det nog hem och kolla mer på Scrubs
har helt fastnad för den serien, gillar den skarpt, känns som de går igenom mitt liv nu! känner så igen mig i så många situationer!

2 kommentarer:

Sandra Borglin sa...

finns det något äckligare än skitiga naglar och smutsiga händer på en kille.. nää..

men oooo vad ni är manliga..

jag är inte bitter idag....

Unknown sa...

ni sminkar er och vi blir skitiga.. det är våra könsroller LOL
men man tvättar sig JUHU!!!