måndag, oktober 27, 2008

fast i ett nät av gammla vanor

känns som jag sitter fast i ett nät av gamla vanor, ingenting förändras allt är detsamma som förr!
oavsett hur jag försöker förändra på mina vanor så är de runt omkring mig kvar i sina gamla vanor och man trillar så lätt tillbaka!
Vissa saker har jag lyckats ändra på, men ändå så prioriterar jag samma som jag alltid gjort, dvs andra framför mig själv, hela tiden!
Känns som om jag inte kommer någonstans alls i mitt liv just nu, utan harvar kvar i samma nät hela hela tiden.
Det är enkelt att skylla på att det är så det är nu när vi inte lyckats sälja huset, men ska jag vara ärlig så är det nog bara en dålig ursäkt, som jag tar till för att slippa det besvärliga i att förändra mig.
detta känns som jag bara "rabling on" utan något mål med vad jag skriver, hmm får nog lov att återkomma när jag samlat ihopa alla tankarna!

Inga kommentarer: