lördag, oktober 04, 2008

Betala för att få handla

Blev inlurad till Skånemässan idag, Sandra ville dit och jag hade väl inget att göra, så eftersom jag inte heller är duktig på det här med att säga nej så följde jag snällt med. Mot att jag slapp betala inträdet själv.
Inte så sugen på att betala 120kr i inträde för att gå och titta på en massa saker man kan handla.
OCh man ska äta en förbannad massa gratis bjudmat för att spara in de pengarna.
Sagt och gjort, tog min bil in för jag kände för att köra lite.
På vägen in så hamnade jag bakom denna bilen...
(OBS förstora den och läs vad det står på den gröna skylten)


I varje fall så envisades den med att ligga framför mig och inte flytta sig på motorvägen i den vänstra filen, det är något med att VolvoRaggare inte tycker om BMW bilar...
hade jag itne haft Sandra och min Prinsessa i bilen så hade jag nog kört om p höger sida (ja man får det på vissa vägar)

skånemässan var som den alltid vad, massa människor, mycket skit, lite intressant, men inte värd pengarna!

Inga kommentarer: