lördag, september 13, 2008

Vänner

Vänner..
just nu betyder mina vänner otroligt mycket för mig, jag behöver dem väldigt mycket just nu, för att fördriva tiden, för att inte tänka på hur illa vissa saker är mm.
Samtidigt så förväntar jag mig av mina vänner samma ärlighet som jag kommer ge dem.

Som ni kanske förstått av mina bloggar så är jag ibland VÄLDIGT ärlig, jag säger vad jag tycker och tänker om vissa saker, och till mina vänner har jag alltid och kommer alltid säga vad jag tycker, oavsett om det är något bra eller dåligt.
Gör dom något som jag tycker är åthelvete fel så kommer jag säga det, men å andra sidan så hoppas jag på samma ärlighet tillbaka, om jag beter mig illa, gör något som är så fel det kan bli eller liknande.

Det är vad vänner är till för väl?

inte bara något att luta sig mot när det är tufft, eller någon som de kan luta sig mot när de har det tufft, utan att även berätta när något är fel?
det tycker jag i varje fall!

1 kommentar:

Anonym sa...

Köper ditt resonemang om vänner till 100%. Jag är också obehagligt uppriktig ibland, men brukar också vara noga med att det är MINA åsikter, och inte en oemotsägbar sanning. :)