lördag, september 13, 2008

Kära dagbok

Kära dagbok...
hehe jag erkänner, jag har varit lite dålig på att sammanfatta mina dagar de senaste dagarna, men det är mest för att det har varit så mycket annat i min skalle som jag velat få ur mig så den rena sammanfattningen har varit ganska lam och inte känts så nödvändig!
Det händer just nu inte så mycket speciellt utan dagarna lunkar på i egen takt!

Det som kanske mest har hänt nu är att jag har varit lite kluven först i angående vissa saker jag skrivit om här, som berör en väldigt nära väninna till mig, men jag tog till slut beslutet att skriva eller rättare sagt lägga tillbaka den bloggen. för att det är vad jag känner och tycker, och just nu verkar hon inte riktigt vilja lyssna på mig.
Men kanske killen, då jag vet att han läser min blogg, tar sitt förnuft till fånga och antingen snackar med sin sambo och följer sina känslor för min väninna, eller 2 går tillbaka till att bara vara hennes vän och någon att prata med, men även slutar skämmas för att han är vän med henne!

Nästa sak som hänt är att vi har nu 1 vecka på oss att få huset i toptrim innan fotografen kommer hit och fotar, så jag hoppas att vi båda tar tag i detta nu och fixar det så vi får sålt eländet
Nä ärligt så jag älskar huset, samtidigt som jag verkligen avskyr det, just nu mkt för att det hindrar mig till viss del att starta ett helt nytt liv!
Ett liv fyllt av nya möjligheter och bekymmer! men det kommer bli nytt!
och jag behöver en personlig ominstalltion, och nystart!
Inte för att jag mår dåligt, det gör jag definitivt inte, just nu mår jag över lag riktigt bra faktiskt.
det mesta funkar eller är på väg åt rätt riktning!

Jag är lite ledsen över dock att jag och väninnan bråkade så mkt men det var rätt mkt saker jag behövde vädra ut som jag anser fel, och är det i min värld. Jag hoppas nu bara att hon fortfarande vågar vara ärlig mot mig och inte börjar ljuga för att undvika mina åsikter om vissa saker/personer!

En annan kul sak är att jag på sista tiden har fått en hel bunke nya vänner över nätet, folk som jag inte träffat på riktigt, utan bara snackat med på MSN eller Garagets GB, det är skitkul, tack för att ni finns och är så trevliga.

Dagens citat:
En vänskap behöver inte vara perfekt utan trofast.

Dagens låt:
This life ain't good enough
I would give my world to lift you up

Inga kommentarer: