tisdag, september 16, 2008

trender

Vet inte om detta är bra eller dåligt, men de dagar jag skriver om bra saker i mitt liv eller trevligheter så har går min besöksstatistik ner lite.
Men de dagar jag har skrivit dåliga saker, eller om något går dåligt för antingen mig själv eller andra, så går besöksstatistiken upp, och ganska rejält också!

gör man en snabbanalys av detta så är min gissning att folk vill för att må bättre själv se hur det går dåligt för andra, och då gottar man sig i andras misär eller
rätta mig om jag har fel!

4 kommentarer:

Anonym sa...

SÅ HIMLA FEL... FOLK KANSKE VILL SE OM DOM KAN HJÄLP.. VISA ATT DOM FINNS DÄR...

Sandra Borglin sa...

Därför är de anonyma.. :)

Anonym sa...

Är det lönt att kommentera inlägg om man ska vara anonym? Vågar man inte stå för vad man tycker?
Eller har jag missuppfattat?
Kram på dig Tommy

Unknown sa...

Jag har inga problem med anonyma kommentarer, det kan ibland vara lättare att uttrycka sina åsikter.
så för mig får ni gärna vara anonyma!
hellre en anonym kommentar än ingen kommentar alls!