tisdag, september 16, 2008

Nattliga äventyr

Både jag och Sandra vaknade mitt i natten av att vår prinsessa grät högt och ljudligt!
Dock var Sandra snabbare ur sängen än jag, så jag tyckte inte det var lönt att jag också steg upp :)
Men jag hörde hur Sandra gick och letade efter Prinsessan över allt och ropade ***** var är du!
Efter en stund så hittade hon henne i trappan där nere, tydligen skulle hon se om vi var där nere, och inte som vanligt komma direkt in i vårt sovrum hmm måste ha drömt att vi var där eller något!
Sandra bar i varje fall in henne till oss och vi somnade om allihopa eller det trodde jag i varje fall, efter en liten stund så känner jag någon som buffar mig i sidan
och säger "Pappa kan du snarka tystare, jag kan inte somna" visst e dom härliga dom små liven :)
Så det fanns inte så mycket mer att göra än att vända på sig och koncentrera sig på att inte snarka!
Jag måste ha lyckats för somna gjorde hon!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Söt dotter du har :)

Unknown sa...

Tack!