onsdag, september 03, 2008

Lill Lördag...eller INTE

Onsdagen hade också paserat nu!
veckan bara smiter iväg mitt framför näsan på mig :-)
Var helt säker på när jag körde hem från jobb idag att det var Tisdag, jag var så säker så jag var tvunget att ta upp kallendern i mobilen och kolla..
det var då jag kom på att jag ska ju träna idag!
Det är något som jag ser fram emot nu, det är min träning, jag är duktig, jag ska bli bättre och jag ska tävla nästa år

Riktigt kul var det när de på träningen frågade vilka som ville vara med på vår uppvisning på Lördag i Valen i Trelleborg. vi kommer köra 3st grupper då från 10:30 till 12 c:a nybörjare, mellangruppen och avancerat!
Den gruppen jag kör startar 11:30 och vi är 6st 3st Orangebälten 2 blå bälten och 1 brunbältare. Kommer ni dit får ni se vilket jag har!

Vi var ju på banken och la om lånen lite granna idag, samt lånade lite mer pengar, för att kunna färdigställa huset, ska bli så skönt att sälja detta, ni anar inte
Huset är helt underbart och skitsnyggt, jag älskar vår planlösning, som vi varit med och tagit fram, jag älskar våra vitvaror hur vi stylat huset. Det är väldigt stilrent, mkt vitt, stål och aluminium men inte sterilt för det!
Men det är för mkt dåliga minnen, för mycket jobb, strul och skit som hänt här!

Idag har varit en ganska händelselös dag egentligen, jobbet har bara flutit på, itne hunnit så mkt här hemma, var ju och tränade, och nu sitter jag här och bloggar för er!
Har många tankar som ajg vill föra fram i bloggen, dock måste jag samla dom först!
mycket jag vill diskutera, även om jag kanske mest diskuterar dem med mig själv här, men det känns skönt att få ut dom!

jag avslutar nog här och får väl återkomma om jag kommer på mer!

Dagens citat: "You need to make a commitment, and once you make it, then life will give you some answers."

Dagens sång:
"I know sometimes things may not always make sense to you right now
But hey, what daddy always tell you?
Straighten up little soldier
Stiffen up that upper lip
What you crying about?
You got me"


Inga kommentarer: