onsdag, september 03, 2008

Känns konstigt

Vissa saker känns konstigt även om jag är glad för det!

Som med Sandra.
Jag vill att hon ska vara lycklig, jag vet att vi kommer inte vara fullständigt lycklig tillsammans, tycker om henne, vi är väldigt bra vänner och allt
Men ändå känns det konstigt när hon pratar om andra killa hon träffar, jag vill att hon ska göra det för att kunna gå vidare, men känns skumt, hoppas ni förstår vad jag menar.

Eller med L
samma sak där men ändå inte riktigt, vi fick inget bra avslut, vet fortfarande inte vad som hänt, varför hon frågar om jag vill vara hennes vän men ändå inte pratar med mig. utan total ignorerar mig, om hon inte vill veta av mig så säg det istället.
Men samtidigt så vill jag att hon ska hitta sin väg, bli lycklig, vara glad.
Jag bryr mig ju om henne, men jag har insett att vi hade kanske ändå inte funkat i det stora hela när förälskelsen lagt sig, Jag vet att jag var förälskad i varje fall. Men vet inte längre vad som var sant och vad som hon bara sa under vårt korta förhållande
Men det känns konstigt ändå att veta att hon kanske hittar någon annan.

det känns bara konstigt

Inga kommentarer: