fredag, september 19, 2008

Jag önskar jag förstod

Hur man kan vara på ett sätt och agera på ett komplett annat sätt.
hur man kan behandla andra så som man själv blivit behandlad när man i sitt hjärta vet hur fel det är, och sedan skylla på att "jag gör ju inte fel, det är ju den som gör det".
Jag förstår inte, eller hur man kan säga en sak, och sen i sina handlingar bevisa motsattsen, efter så lång tid.
Hur kan någon förändras i dina ögon över en natt nästan eller på så kort tid, jag förstår inte.
Allt som borde vara rätt är så fel.

It's not like you to say sorry
I was waiting on a different story
This time I'm mistaken
for handing you a heart worth breaking
and I've been wrong, i've been down,
been to the bottom of every bottle
these five words in my head
scream "are we having fun yet?"

it's not like you didn't know that
I said I love you and I swear I still do
And it must have been so bad
Cause living with me must have damn near killed you


Inga kommentarer: