fredag, september 19, 2008

Another day to kill

Jaha då var det lördag...
vad ska man göra idag, först blir de Judo om en liten stund, ska bli skönt att iväg och avreagera mig lite, har aldeles för mkt ilska och irritation i min kropp känner jag!
Judo och kampsport överhuvudtaget är bra sätt att få det ur systemet, precis som att blogga om det, då gör man inte som jag alltid gjort förr, dämmer upp det inombords!
Sen så blir det lunch hemma, sen har jag en Lunchdate, jag och princessan ska träffa ett par kompisar som har en dotter också, så ska barnen få leka lite och vi kan sitta och snacka!
och efter det så sticker jag nog iväg till Björn och hjälper honom i garaget lite, ytterliggare ett mkt bra ställe att rensa tankarna och tänka på något annat!
Just nu känner jag för att vara hemma så lite som möjligt, för mkt som gör mig arg här!

Inga kommentarer: