onsdag, september 17, 2008

Jag blir så arg!!

Det började med att jag läste ett blogginlägg från en nyfunnen vän!
där hon berättar om en av alla de incidenter / inviter hon får från killar, de är rent ut sagt PINSAMMA, altså hur tänker dom eller rättare sagt TÄNKER dom över huvudtaget.
förstår dom inte att dels är dom otroligt pinsamma och gör bort sig själv, men de sabbar ju för oss normala trevliga vanliga killar som finns här ute, Ja vi finns faktiskt! även jag börjar undra!
Sen så läser man då tidningen, om våldtäckter dom håller folk inspärrade osv osv, det är sjukt, var fan är vi på väg.
jag blir rädd, hur ska jag som normal kunna ha en sportlig chans att visa att jag är normal, snäll och trevlig, när alla dessa SKITHÖGAR där ute gör att den bilden som finns på oss killar är helt jävla skruvad!
nej ge upp, skärp er!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Länk tack så man förstår vad du pratar om! / H

Sandra Borglin sa...

Vilken blogg är detta?

Killar.. tänka.. vilken planet lever du på :)

Anonym sa...

HAHAHAHA så sant Sandra :)

Anonym sa...

Är jag helt snurrig eller skulle bloggen du läst och blivit upprörd över, tillhöra mig?