onsdag, september 17, 2008

Förvirrad på mig själv

Jag blir så förundrad / Förvirrad över hur min hjärna agerar och hur min kropp reagerar.
Jag trodde att jag sedan länge både släppt och kommit över L, men tydligen så har inte min kropp det,
Vi pratade lite idag över msn, och av någon anledning så berörde det mig så otroligt mycket, jag blir arg på saker som inte borde beröra mig längre, och upprörd, att jag inte kan släppa det utan bara funderar mer.
och jag känner att jag fortfarande vill kunna ställa upp, även om hon inte låter mig riktigt.
vad är fel på mig!
vad är det som i detta fallet gör mig så berörd och osäker, jag brukar inte ha problem att komma över och gå vidare normalt! varför kan jag inte det i detta fallet?
varför inte bara släppa taget och ta nästa steg i mitt liv, men jag lyckas inte, var gång jag trott att jag kommit över henne så trillar jag tillbaka när jag läser något i hennes blogg, eller när hon hört av sig med någon småsak!
argh jag blir knäpp på mig själv!

1 kommentar:

Sandra Borglin sa...

Det brukar kallas kärlek...