torsdag, september 04, 2008

Insidan vs Utsidan part1

Fick en kommentar på ett av mina tidigare blogg inlägg från idag
"The Game"

---------
Ojojoj.. det kan kan inte vara lätt att vara du.. men ärligt, sen när bryr sig tjejer om dyraste bilen, resturanger och sånt skit..
visst det kanske impar lite.. men inte i det långa loppet..

Och jag lovar det finns ingen förbestämd mall för vad vi vill ha.. det vet man när man ser det..
och då tar man det.. :)

Just det.. vi kan bara stå och välja.. verkligen, hade det varit så enkelt så..

------------

Och jag står kvar vid att japp ni bryr er visst om hur man ser ut, vad man kan visa upp och bjuda er på!!!
Det första ni ser är alltid utsidan, och hur F... ska man kunna visa sin insida som kan vara hur bra som helst när Man inte kommer förbi förstadiet med utsidan???
jag har massa fler tankar kring detta och står fast vid att alla som säger att det bara är insidan som räknas, talar skitsnack! för att få visa sin utsida så måste ett intresse först ha skapats, och hur gör man det om ni reagerar direkt på ens utsida?
Jag återkommer snart med mer om detta
det är ett ämna jag gillar!

2 kommentarer:

Sandra Borglin sa...

och när du spanar tjejer.. kollar du direkt på insidan??

Tacka fan för att det är utsidan man ser först.. sen får man ju se om det som finns på insidan passar..

visst man skall inte dömma en person efter deras yttre..

skillanden är väl om man är vänner först och sen typ hittar en attraktion hos personen, då spelar kanske utsidan mindre roll..

men tänk dig att du är på krogen.. vem kollar du på.. ärligt..

Unknown sa...

Kommer till detta, jag har Aldrig sagt att jag inte kollar utsidan, det gör jag den är viktig ingen tvekan!