tisdag, september 09, 2008

Hus hus och bil

En riktigt riktigt bra dag för min del
Känns som fler och fler pusselbitar börjar falla på plats!
En väldigt lugn dag på jobb, hade tid att surfa en del, kollade lite mer på hus men mest på Styling grejor till bilen... för att inte snacka om hur många gånger jag uppdaterade garaget.org LOL

Sen var jag iväg och tittade på 2st hus idag, 1 i Anderslöv
http://bovision.se/description/description.aspx?banner=1&guid=81202328

och 1 i Klagstorp
http://bovision.se/description/description.aspx?banner=1&guid=81086832

båda hade sina för och nackdelar, pallar inte gå igenom dom nu, kanske imorgon att ajg gör en specifik blogg med bilder och så!!!

sen bar det iväg till Björn, där vi skulle provlacka för att hitta en bra nyans till bilen. ska bli Mattvit, sjukt snyggt kommer det bli
prvade på en gammal huv.
väntar på att den ska torka så jag kan se det riktiga resultatet
De bjöd även på middag där, pitabröd med köttfärs och grönsaker, riktigt gott faktiskt
snackade mkt bilar och lite annat skit, och hus och så!
lite snurrig efter alla lack ångorna blev man ju
nu är jag hemma igen.
Tröstat och pratat med sandra lite, hon har inte haft en vidare bra dag, och jag är och kommer alltid vara hennes bästa vän, och finnas här när hon behöver det.
det är ett löfte jag alltid kommer hålla till henne!

ska snart leta mig upp till sänge!

Dagens Citat:
Accept responsibility for your life. Know that it is you who will get you where you want to go, no one else.

Dagens Låt:
It's the heart afraid of breaking
that never learns to dance.
It's the dream afraid of waking
that never takes the chance.
It's the one who won't be taken,
who cannot seem to give,
and the soul afraid of dyin'
that never learns to live.

Inga kommentarer: