torsdag, september 18, 2008

Dilema

Jag har ett stort Dilema, eller förvirring eller vad man nu vill kalla det

jag är väldigt säker på att jag idag varken vill eller är redo för ett förhållande, jag vill hitta mig själv igen, och vem jag egentligen är, jag vill även bygga upp mitt nya liv, och en säker start för mig och min lilla princessa.
Samtidigt så saknar jag väldigt mycket den där närheten, någon som kryper upp till en i soffan, någon att krama, puss och kyssa på, den rent fysiska närheten.
Sen har vi det där med sex, det saknas också väldigt mycket!
dock vill jag inte binda upp mig, jag vill inte känna några krav från någon annan, eller det där med att behöva tänka på en vuxen till, krav och tänka på princessan är en självklarhet, hon är MY NUMBER ONE!
hmm låter detta själviskt
Jag tror att det ultimata just nu hade varit en väldigt bra vän som man även kan dela de där bitarna med men där allting är kravlöst, där man inte behöver blanda in de där kännslorna, eller kanske ett särbo på något vis!

Detta är tankar som ofta flyger runt i mitt huvud, känns som jag både vill ha och äta kakan emellanåt?

2 kommentarer:

Anonym sa...

Haha... Jag kunde bara inte sagt detta bättre själv... kram på dig

Anonym sa...

Det är inget "Dilema" eller förvirring du har. Det är helt naturligt att känna som du gör. Alla behöver närhet och sex, även de som inte är redo för ett förhållande. Jag känner likadant. Och jag tror att det är väldigt klokt att inte kasta sig in i ett nytt förhållande bara för att man saknar vissa saker. Först måste man landa i sig själv igen. Bra tänkt! Hoppas du hittar vad du söker just nu. Eftersom jag är själv i den situationen så vet jag att det finns kvinnor som tänker som du.