torsdag, september 18, 2008

as the world turns

Tror världen vrider sig i min riktignin nu äntligen!
Fotografen har nyss varit här, och mäklaren likaså, båda älskar huset, och jag förstår dom, det är ett otrligt hus, väldigt fint, mycket finneser och annat kul.
vi har tänkt på mycket både stilmässigt och funktionsmässigt.
Jag kommer nog sakna det väldigt mycke i början, tills man kommit tillrätta i sitt nya i varje fall
Men många positiva saker har börjat hända runt omkring mig, både små och stora.
allmänt så vaknar jag alltid glad nu, somnar på gott humör, dagarna känns som om de är till min fördel!
känns bra...helt enkelt, jag tror att när man väl tar sig in i den goda spiralen så går det av bara farten.
Glädje sprider sig snabbt, och man mår man bra så utrstålar man det och blir som en magnet för positiva saker.
Som man är mot andra är dom mot en själv!
Vill man få positiv respons så måste man börja sprida den själv först
men om man går och är negativ så kommer livet vara negativt tillbaka mot en!

Så ge och ta nu av allt bra och underbart därute!
Kram på er

Inga kommentarer: