tisdag, augusti 26, 2008

Life is like a box of chocolate!

Fredagen är snart över, ska själv ta mig upp till sängen nu!
Man märker på jobb att mer och mer händer, för dagarna är inte så långtråkiga längre!

hade mitt Midyear Review på Performance Management.. lång krångliga ord för Årliga Mål som det egentligen är, det var en enkel uppföljning, jag ligger helt i fas med vad jag har för mål och Christer min chef är nöjd med mitt jobb, och jag hade inga frågor.

Det enda han egentligen hade att invända var att jag inte gått tillräckligt många utbildningar i år ännu, så jag får väl sätta mig ner och boka in lite sådana! och utbildningar tycker jag ju om så det ska inte vara några problem!

Efter jobb drog jag till Street and Sound i Hörby, oj vad mycket kul de har, tänk om man hade en förstor plånbok med aldeles för mycket pengar i, då hade jag nog itne fått plats med allt i bilen som jag ville ha hehe
snackade lite med Peter där och fick bra tips och råd på hur jag ska göra och bygga, sjyst kille, diggar honom skarpt märks att han vet vad han snackar om!
L jobbar ju också där men henne träffade jag inte på, gissar att hon var i verkstaden, och kändes inte som jag ville jaga efter henne, hade hon velat säga hej hade hon väl kommit ut i affären!
måste försöka träffa henne snart, för hon har en del grejor som är mina som jag behöver nu!
egentligen inte mina grejor utan det tillhör jobb!
men det löser sig nog tids nog!

Fick chansen när jag kom hem att pilla lite med ljudet på bilen,
kopplade om mina framhögtalare så de var bryggade på mitt ena slutsteg
och kopplade bort 6x9orna som sitter i hatthyllan, för de ska jag ändå inte ha sen utan de ska helt bort!
sagt och gjort, låter bra i bilen, men jag saknar basen, är inte riktigt samma sakt utan baslådan
tur att jag ska försöja bygga den nu!

Ska upp och kolla någon serie som vi har på hårddisken och sen försöka sova

Dagens Citat: En klok man skapar fler tillfällen än han finner!
Dagens låt blir: en skön dansmix

Inga kommentarer: