tisdag, april 05, 2011

Ikanobanken

Som ni ser har det kommit upp en ny banner på bloggen.
Jag är egentligen emot att leta bank på nätet eller tittar på de banker som inte är det vanliga bankerna.
De flesta av oss förknippar säkert Ikanobanken med krediten man kan få hos Ikea!
men jag kollade närmare på dessa nät Tradedoubler kom med ett nytt erbjudande och har faktiskt själv kontaktat dom nu för att styra upp mitt toplån, lånet som jag tyvär var tvungen att ta pga förlusten när vi sålde huset, och om det går och stämmer som de säger på Ikanombanken så kommer jag sänka mina räntekostnade med tusenlappar, från 7% i ränta ner till c:a 4,25% i ränta, vilket är väldigt mycket.
en sådan sänkning för mig och jag gissa även för många andra med skulle innebära mindre pengar som försvinner i ren ränta dvs pengar man inte får något för utan som går rakt ner i bankens "fickor"
så helt klart värt att titta på, klicka in på bannern ovan och se om de kanske kan hjälap dig med

Inga kommentarer: