fredag, mars 11, 2011

Veckan som varit i bilder

Lite tidigt men kommer lite bilder från denna och lite från förra veckan.

(dessa första bilder är tagna med min SonyEricsson Xperia Arc)

Bilderna kommer tyvär inte i rätt ordning men men....
Nedan AP i Ystad
Kalas för Alvin
Muffins Amanda Style
Alvin skär tårtan
Michelle och Sarah spelar DS
AP och Distributörsträning i Malmö
Min nya fina bil

(dessa första bilder är tagna med min SonyEricsson Xperia Play)

Bilderna kommer tyvär inte i rätt ordning men men....
På kalas hemma hos Mamma för Syrrans lillkille Alvin, Sarah och Michelle spelar DS
Anders och Alvin
Har äntligen börjat spackla upp i mitt vardagsrum, är nu färdig med halva rummet som ska slipas så jag kan flytta på möblerna till den sidan och fortsätta på andra halvan.
Frukost med Michelle, givetvis med Kyäni Sunrise i högsta hugg.

Inga kommentarer: