torsdag, mars 31, 2011

Letar bra erbjudanden

Som jag skrev i ett tidigare inlägg så har jag börjat lägga in lite reklam på min sida.
fördelen är att de som klickar på denna reklamen får ta del av bättre erbjudanden än om ni går direkt in till respektive "butik"
t.ex. så har ju spelbutiken frifrakt vid online köp när man klickar in via länken här i sida.
CDOn som är en av de nya jag har på sidan firar 12 år och har sjukt bra priser på DVD filmer, spel, musik, och hemelektronik.
BytHjul har köp nu betala till Midsommar, det är grymt bra om man får tillbaka på skatten att kunna få på sommardäcken och kanske nya snygga fälgar nu, men ändå kunna använda skattepengarna för att betala kalaset, det erbjudandet hittar man via deras länk.
Alla erbjudanden som jag hittar och länkar till finner ni i menyn till höger, om ni blädrar ner på sidan så ligger de där.

Inga kommentarer: