måndag, februari 28, 2011

Häftigt men skumt

Igår hade vi vårt absolut första Online AP för Kyäni
jag och Patrik hade i början på helgen tagit tag i att fixa det som behövdes, jag letade upp en bra webinar tjänst och vi skaffade ett konto, provade ut det och satte upp tid för det första APt och bjöd in organisationen.
Och igår för första gånge så körde vi det, snacka om att jag var Nervös, eftersom jag skulle hålla i själva AP delen medans Patrik sen tog och höll en liten Distributörsträning efteråt.
kl 20:00 igår körde vi så igång, och snacka om att det var skumt att prata rakt in i en dator skärm och inte få någon feedback under tiden man höll i APt utan man fick gå på ren AP vana, det är en helt annan sak att prata inför en levande publik där man får feedback på det man säger, skämtar mm, medans nu fick man hoppas på att de skämt man körde och den info man lämnade gick fram.
blev mer som en Monolog till en datorskärm.
Men uppfattningen jag fick efteråt var att för att vara första gången hade det gått väldigt bra, och vi hade inte så mycket strul och screw ups utan det kändes som det flöt på som det skulle.
Nu tittar vi på tider för att hålla i fler sådana här.
detta är evolutionen för Team Global Express och ett fantastisk verktyg för att verkligen kunna jobba GLOBALT.

Inga kommentarer: