söndag, januari 02, 2011

Mål #1 / 2011


Mitt första mål, jag tror inte på Nyårslöften, däremot så är det nya året en möjlighet att börja om på nytt, och sätta upp nya mål.

MÅL 1 handlar om hälsa och välmående.
Jag ska från och med imorgon den 3/3 inte äta sötsaker i tid och otid, utan precis som Michelle har Lördags godis så ska jag också bara unna mig något lite extra på Lördagskvällen, och då oftast nötter eller ev popkorn och så lite sött som möjligt.
Vidare så är det givetvis träning som ska komma igång igen, 30 minuter om dagen ska det på något sätta hemma tränas.
Detta är mina Personliga mål för min hälsa och välmående som kommer följas från och med NU.

Mina andra mål kommer upp här efter hand.
(givetvis så ingår ju min dagliga dos med Kyäni, Sunrise, Sunset och BodyFX i detta, för bättre hälso boost finns inte.)

Inga kommentarer: