söndag, januari 09, 2011

Lite bilder från veckan som varit

Lite bilder från veckan som varit.
hade Michelle denna veckan, men även en väldigt intensiv vecka för övrigt.
Nya Kyäni mål är satta och då är det direkt action som gäller, så denna veckan har jag varit väldigt mycket och kört Kortpresentationer i Vellinge, Björns är kanon att sitta på, enda nackdelen är att alla ställen att sitta på stänger kl 18.
Så Michelle har varit en del hos Sandra på kvällarna och så har jag hämtat henne där istället.
I Måndags så pajade min bil också, avgasröret lossnade, pallade väl inte vintern helt enkelt.
så i Tisdags fick jag låna Camillas bil för att kunna ta mig till och från jobb, samt APt i Malmö, och sen i onsdags och tills igår lördag så lånade jag Brorsans bil.
Blev en sväng ut till Björn i Lördags så hjälpte han mig att fixa mitt avgasrör, så nu rullar min bil igen.
Idag bär det av till Ekeby för att hålla en Kyäni Hälsokväll hemma hos Brian "Moppen" och hans föräldrar. Ska bli riktigt kul, HP och Hälsokvällar är det absolut roligaste att hålla i.

Har även hunnit med att möblera om lite i köket igen, är inte nöjd med mitt kök för övrigt, ska renovera det när jag har tid. men blev lite bättre så här.
Lite mysfrukost med min prinsessa
igårkväll blev det hemalagade Hamburgare och sen filmmys efter det.

Inga kommentarer: