onsdag, november 24, 2010

testpilot


Japp, något som jag tycker är väldigt kul är att testa nya prylar, och smartson är utmärkt för detta.
Jag är givetvis medlem där och får kontinuerligt mail från dem där man kan anmäla sitt intresse att bli testpilot för produkter från hela världen.
Just nu är jag med som testpilot för Storytel som ni kunnat läsa om tidigare, jag har även blivit uttagen till att bli testpilot för Arlas nya grädd sorter hmm kan bli spännande, det är dels för Grädde med chokladsmak och dels för grädde med jordgubssmak.
Dessa produkter finns redan i handeln så jag väntar bara på att få mina presentkort så jag kan hämta ut några sådana, sen får vi se vad vi kan ha dom till för kul.
återkommer givetvis på min egna blogg här med resultaten, även om vi då vi är testpiloter ska blogga på Smartsons egna blogg om produkterna.
har även anmält mig som testpilot till dels Opels nya kombi och till lite andra grejor, så håll tummarna att jag får chansen att prova lite roligare saker med.

Inga kommentarer: