måndag, november 15, 2010

Ska ni inte hångla?

Michelle ska byta kläder för att vi ska åka till ridskolan.
och medans vi väntar på henne så får jag en puss av Sandra,
Michelle kommer då ut ur sitt rum och säger

M - Ska ni inte hångla?
jag - tittar på michelle och säger "Hångla?"
M - Ja ska ni inte hångla?
jag - Vad är det att hångla? (ställer frågan mest för att se vad hon tänker på)
M - Det är när pojken biter i flickans läpp och så pussas dom
jag - Vem har lärt dig detta?
M - Det har Hugo gjort, vi brukar hångla.....

Tror jag ska ha ett snack med den där Hugo! det är Michelles granne när hon är hos sin Mamma.

3 kommentarer:

Lilla A sa...

Haha sååå sött! Men du? Varför får hon inte "hångla" med Hugo? Jag pussades med en kille i dockvrån på dagis, då var jag bara 3,5 år :)

Unknown sa...

Det är min lilla prinsessa, inga killar ska på och kladda på henne ;)

Anonym sa...

haha barn:P