onsdag, november 10, 2010

irriterad


Ni som känner mig vet att jag är en person som inte lätt blir arg eller irriterad, utan för det mesta borstar av mig och låter de som försöker göra mig irriterad att inte stjäla min energi.
men det finns ett par undantag som kan göra mig både irriterad och arg

1. Om jag blir anklagad för något som jag med säkerhet vet att jag inte gjort, och som jag till och med förklarar att jag inte gjort, kan göra mig både arg och irriterad.

2. När folk som inte har rent i sitt eget hem börjar anklaga/skvallra om saker, där de inte är bättre själva. Jag har själv aldrig varit en "skvallerbytta" utan har jag problem med någon eller det är något som stör mig så har jag alltid gått till personen det berör och konfronterat honom/henne

3. Skitsnack! "Den som snackar skit med dig om andra, snackar troligen skit OM dig med andra"
tycker den meningen säger det mesta om detta.

4. När folk gör sig dummare än de är, detta här är väl en av mina "Flaws" att jag kan bli irriterad när jag måste förklara en sak om och om igen och personen jag försöker förklara för gör sig dummare än han/hon är.

Utöver detta så är jag en väldigt trevlig och positiv kille att umgås med :p

Inga kommentarer: