onsdag, oktober 27, 2010

Dagens Android...


Inte riktigt ett tips nu, för jag har precis börjat prova programmet.
det heter sleep like a droid, Vad det gör är att det lyssnar på din andning mm när du sover för att avgöra din sömn och i vilket sömnstadier du är i.
Sen kan man ställa ett antal parametrar som har med alarmet att göra som hur känsligt det ska vara vilken tid det ska anpassa alarmet mot, för att man ska bli väckt när det är som bäst att bli väckt. Men så fanns det även en funktion som var att försäkra sig om att man verkligen var vaken när man stänger av alarmet.
så i morse så ringde mitt alarm, och jag lyckas hitta stäng av funktionen, men då kommer det upp en kort matte ekvation som jag var tvungen att svara rätt på för att alarmet skulle stängas av.
Riktigt effektivt, men kanske inte det sätt jag vill vakna på, så inatt stänger jag av kontrollfunktionen och provar programmet igen.

Inga kommentarer: