onsdag, oktober 20, 2010

Är jag en projekt Junkie

Ive gone and done it again ;)

För 3:e året på rad så planerar jag att driva Skåne Crazy Tour, kan dels vara för att det är bland det absolut roligaste på sommaren, och något som jag verkligen ser fram emot.
Och trots allt jobb, allt slit mm så är det så värt jobbet.
Men detta innebär ju faktiskt att genom att göra så, så drar jag egentligen igång 3st stora projekt.
1. Touren, mycket planering, men jag har bra kandidater till årets Crew så detta kommer nog gå väldigt bra
2. Bilen, för att kunna köra Touren så måste jag göra vid bilen och styla till den enligt planen och bygga ut ljudbygget.
3. Ta ännu mera tag i Kyäni så att jag kan bekosta Bilbygget

så kort och gott jag tror jag är en Projekt Junkie, jag måste hela tiden ha många bollar i luften

Inga kommentarer: