tisdag, augusti 10, 2010

Ödet kanske


Förra veckan ringde en god vän till mig, de behövde hjälp nere på deras Judoklubb i Skivarp, det ska vara en omröstning angående en större förändring i klubben på mötet Imorgon onsdag.
och alla klubbdeltagare får ska vara med och rösta.
För att försäkra sig om att det går deras väg så de kan få sina nya fina lokaler i Skurup så behöver de att den del av klubben som vill bryta sig ut stannar kvar.
Han vet att jag funderar på att börja träna igen, så han undrade och jag ville bli medlem i klubben och vara med och rösta.
Kanske var detta ödets sätt att "kasta" mig i rätt riktning för att börja träna igen?
för att börja träna igen vill jag, men måste känna att jag har tid och motivation, dock tror jag motivationen kommer så fort jag sätter på mig min blåa dräkt, knyter mitt bruna bälte och går upp på mattan.

Inga kommentarer: