torsdag, augusti 26, 2010

Babysteps

idag så kom jag inte hem förän klockan var närmare 10, på vägen hem så pratade jag med Sandra i telefon, och när jag sa att jag skulle ut och gå så kunde jag nästan se framför mig hur hon skakade på huvudet när hon sa "du e knasig" men för att återkomma till min förra bloggpost, så tidigare så har jag haft ursäkter för att inte fortsätta en dag med det jag bestämt mig för.
och sen har det runnit ut i sanden.
Men nu har jag bestämt mig att jag ska varje dag som jag kan, gå ut och gå.
dock fuskade jag idag, jag gick bara 4km under 35 minuter så det blev inte en hel timme.
Men det blev 40 armhävningar och 30 situps även idag. så ja gjorde det i varje fall
och jag vet att jag kommer hem väldigt sent imorgon med, men även då ska jag göra det. enda dagen det inte blir är på Lördag för då är jag iväg på weekend seminariet i göteborg, med bl.a. Bob Harisson.

Inga kommentarer: