tisdag, juli 20, 2010

Jag är inte en sådan som klagar

Men Nu var jag tvungen för detta har strulat för mycket.
När jag flyttade i Mars så gjorde jag en adressändring och betalade för 12 månaders vidaresändning av min post till min nya adress.
Detta har inte fungerat alls under hela tiden, så när jag i maj vid två tillfällen fått åka ner till Huset som vi sålde för att hämta mina linser och min post, så ringde jag och påpekade detta.
De sa då att det skulle vara löst och att nu skulle det fungera, igår fick jag ett nytt samtal från de som köpt huset, tydligen har de en massa post igen som är till mig, då det varit väldigt mycket strul så är det väldigt jobbigt att tillråga på allt behöva hämta min post där hemma hos dom.
så idag ringde jag än en gång adressändrings kundtjänst, och förklarade, Tjejen på andra sidan telefonen, tyckte nog detta var lite pinsamt, för det har verkligen inte fungerat, hon såg också att jag varit i kontakt med dom tidigare.
Hon sa i varje fall att hon dels ska ta upp detta igen, och dels ska hon skicka ut en reklamationsblanket till mig så får vi se om de kan kompensera mig på något vis.

Inga kommentarer: