onsdag, maj 19, 2010

Otroligt produktiv eftermiddag

Efter jobb så stack jag till där allt började för 10 år sen
Scandic ute på segevång, träffade upp lena och visade henne det nya konceptet, och det nya sättet att jobba på, hon var eld och lågor efteråt, han även med att målplanera med henne.
Efter Scandic så begav jag mig hem till Patrik för att diskutera hur vi kan göra detta på bästa sätt, det är Patrik och Christer bogenroth 2 st av mina uplines som öppnade tankarna för mig, men det är jag som satt samman systemet för det som gör vår Pipeline sååå mycket bättre.
Patrik tyckte det var en perfekt ide och stödjer den till 200%.
Blev även bjuden på middag där, vilket var väldigt trevligt, slapp man äta själv ensam kl 21 på kvällen.
Efter Patrik så mötte jag upp kagge, och droppade ideen för honom.
Så nu har vi bokat ett möte med alla i min organisation på lördag, då vi ska ses så jag kan utbilda dom i systemet, och planera upp den.
Som sagt för att bli ledare måste man lära sig att Leda, och man måste kunna leda så att andra vill följa en av fri vilja.
Nu kör vi så det ryker... och ryker det inte så kör vi ändå!

Inga kommentarer: