måndag, maj 17, 2010

Helgen i bilder

Jag har haft en underbar vecka med Michelle här hemma, vi har verkligen spenderat väldigt mycket tid tillsammans, gjort saker tillsammans, och det har kännst väldigt väldigt bra!

Michelle hittade lådan med Playmobil, och lekte hur länge som helst med hästarna, underbart att se vilken fantasi hon har.
Jag frågade henne varför hon satt i dörröppningen och inte inne i sitt rum, men fick aldrig något svar.
2 st dubbelkalas hann vi också med, ett discokalas på fredagkvällen för Linea och Karolina, och sen ett på Kulhuset på lördagen för Kevin, och Vincent. så givetvis skulle det slås in presenter och skriva kort.
Så duktig michelle är på att skriva kort, jag är grymt imponerad.
Min fredagkväll efter att michelle somnat bestod av en fulöl, en ölkorv och Final Fantasy 13, patetiskt, Nej faktiskt inte, grymt avkopplande även om jag helre haft en riktig öl så klart.
Då vädret inte var någon hit på söndagen så begav jag och Michelle oss till Kulhuset igen för ett maraton där, vi hade underbart kul hela den dagen, och träffade även macke, camilla, minja och felicia där. helt slut var jag i varje fall efteråt.
Michelle och jag hade redan bestämt på fredagen att vi skulle grilla hamburgare på lördagen, så vi hade köpt allt som behövdes redan då.
så på söndagkvällen så gick jag ut och tände igång grillen, förberedda allting, och sen precis när jag la på hamburgarna på grillen så började det duggregna.
Mina grannar måste ha tyckt att jag var helt knäpp, men jag grillade glatt vidare och goda burgare blev det sen också, vi åt dom dock inomhus ;)

Inga kommentarer: