tisdag, maj 18, 2010

En förkärlek för blåbär

Blåbär är gott och det är nyttigt, kan det bli bättre.
så idag när jag bestämde mig för att nu ska jag bli nyttigare, bli av med de "lovehandles" som jag skaffat mig det sista året och helt enkelt bli snyggare så var jag inom Konsum på vägen hem och köpte blåbärsfil, samt bärmyssli med blåbär och hallon i.
Sen så varje morgon dricker jag Min Kyäni Sunset som är rena nyttighetsbomben, och riktigt riktigt god, jag bjuder gärna på en sådan om du bara frågar mig.
Var även idag ute och gick en snabb runda på 1 timme, detta ska jag göra varje dag, och slutligen så avslutade jag rundan före duschen med BRAK, inget överdrivet, utan mer för att komma igång över huvudtager.
Och nu ikväll när suget sätter på så blir det 2 knäckemackor Wasa Sport, med smör och ost, samt en kopp vitt te med honung i.

Inga kommentarer: