onsdag, maj 05, 2010

Bortskämd

Nu har Sandra varit hos mig i snart 1 vecka, och så bortskämd man blir, hon har dammsugit, moppat, tvättat och där har varit färdiglagad mat när jag kommit hem, hur bekvämt och skönt som helst.
och jag har sluppit vara ensam på kvällarna nu när michelle inte är hos mig denna veckan, hur skönt som helst.
kommer sakna henne när hon åkt hem nu idag, och det är en månad tills hon kommer ner nästa gång, då har hon även max med sig, men kan tyvär inte stanna längre än över helgen, för Max måste tillbaka till skolan sen.
Får väl se hur länge vi behöver bo såhär på distans från varandra? ska bli så skönt när allt ordnar upp sig och vi kan titta på att flytta ihopa, även om jag vet att det är fortfarande ganska långt bort. Fram tills dess får jag se till att njuta av varje sekund som vi har tillsammans och hon är här nere.

Inga kommentarer: