tisdag, april 13, 2010

Pollenplågan


Då var det dags nu börjar pollenplågan,
men då många av mina bekanta som också är pollenallergiker lever på nässpej, piller mm mm nu som alla andra år, så känner jag inte av det lika mycket längre.
Jag har ännu inte behövt ta några 24h piller för att lindra besvären, eller haft ögon som jag kliat isönder så som jag behövt tidigare år.
Vad detta beror på kan jag inte svara på, kan vara att jag inte bor i ett hus med katter längre, dock borde de inte påverka pollen allergin, eller så kan det bero på Kyänis produkter, Det sägs att bl.a. bipollen som vår sunrise innehåller ska hjälpa mot pollen allergi, eller så är det så att då jag nu har ett ökat försvar av antikroppen av olika slag tack vare mitt ökade intag av antioxidanter.
Jag vill tro att det beror på Kyänis produkter i varje fall!

Inga kommentarer: