fredag, april 23, 2010

Outsider

När jag ser film så föredrar jag det som klassas som Mainstream, min musik är det som är mainstream osv osv, dvs jag tycker om det som de flesta tycker om, det som toppar toplistor, det som de flesta av oss räknar som bra.


Men på jobb, i det team / avdelning som vi jobbar på så är jag outsidern, de andra gillar skumma saker, tycker det mesta som är vanligt är kasst, går inte att lyssna på, filmer som Angelina Jolie eller liknande är med i går inte att titta på osv


Fick igår när vi diskuterade en film att det är en typisk Tommy film, då menade de en vanlig underhållande actionfilm :)

Men jag står för att jag tycker om en hjärndod actionfilm då och då, jag gillar Akon, Eminem, Mange Schmidt, Petter m.fl.

så för att vara mainstream så är jag en stor outsider.

Inga kommentarer: