torsdag, april 15, 2010

Jag vill inte veta


Var nere vid huset igår och de som köpt det.
dom hade en massa frågor om telefonin, nätverket och hur värmepannan funkar, sådant de kunnat kolla i manualen och sådant som jag berättat tidigare! men snäll som man är så även om det inte ligger på oss att göra mer än det som vi har på papperet så sa jag att jag kunde komma dit.
Men då köparen är väldigt pratglad av sig så började han berätta att de skulle sätta igen en dörr där upp ta upp ett hål i en vägg.
dom hade grävt upp båda träden som jag kämpat för att rädda efter att huset byggts både äppelträdet med väldigt goda äpplen och körsbärsträdet var nersågade och uppplockade.
Men jag vill itne veta, jag vil verkligen inte veta vilka förändringar eller vad de ska göra med huset, det har kostat mig så mycket blod svett och tårar, så mycket jag lagt ner på det så vill jag inte veta vad de ska ändra på, riva, bygga om mm mm.
Jag vill inte veta att deras hund springer upp och ner i den dyra fina ektrappan som vi satte in mm mm.

Inga kommentarer: