måndag, mars 29, 2010

Riktigt effektiv helg tycker jag!

I lördags hann jag med att
- Spackla och slipa mitt sovrum, samt få på 1 lager färg till
- Köra en uppföljning med Cevin, en kille som kanske kanske kör igång.
- Städa och fixa lite där hemma
- Storhandla och fylla kylen ännu mera än den redan var fylld samma med skafferiet och frysen.
- Kollat på dammsugare, men inte hittat nägon.

och igår söndag hann jag med att
- Spackla lite mera, och slipa lite mera, få på ytterliggare 1 lager färg på morgonen och ett sista lager på kvällen. Dålig färg som inte täckte spacklet efter 1 lager.
så i mitt sovrum som är i princip färdigt, har jag en väggsnutt som måste bredspacklas och det klarar jag inte själv så jag måste ha hjälp av patrik, annars är det färdigmålat.
- slängt alla säckar och tomlådor mm därhemma.
- satt upp en sänglampa!
- Hjälpt en ny distributör igång
- varit på Ikea och Bauhaus
- satt upp lite krokar och annat nödvändigt därhemma.
- Satt ihopa min säng flyttat in byråarna och gjort fint i mitt sovrum

så som sagt en sjukt effektiv helg, och får fortsätta i veckan, ska spackla slipa och måla hallen hade jag tänkt mig, samt Macke kommer förbi och hjälper mig flytta en garderob från michelles rum till mitt sovrum.

Inga kommentarer: