torsdag, mars 25, 2010

ATTITYD.........

När man löser en sak så gräver man upp en massa nya.
Men jag har aldrig varit så glad som jag var idag att jag bytte bank till Nordea.
pga att köparen håller 100'000Kr tills problemen är lösta.
Men som tur är har jag UNDERBARA vänner/släktingar som hjälper mig med detta, så det verkar som vi kommer kunna lösa problemen trots allt och inom den tidsfrist som köparen ger oss.
Men vår bank Handelsbanken i trelleborg, säger att vi måste lösa hela skulden, detta gav mig mindre än 6 timmar att trolla fram 50'000kr för min del, sen måste Sandra lyckas med Sandra bedrift
Jag ringde 1 samtal till Tina på Nordea i Höllviken, och berättar situationen, och det enda hon säger är "Fixar vi" så efter ett telefonsamtal så har jag fått fram mina pengar, och ännu bättre är att jag kommer ha dom tills före kl 14 verkar det som!
Hoppas bara Sandra har en lika bra bank som jag!

1 kommentar:

Sandra Borglin sa...

Det hade jag, och min bank löste det på mndre än 2,5 timmar :)

Underbart att slippa huset